Monday 11 September 2017

Cmsfx Forex Handel


Granska Besök webbplats. Jag får ett e-postmeddelande från CMSFX Jag antar att jag på ett stadium försökte dem demo, varför de hade min e-postadress som angav att de bara har öppnat en Micro Account-funktion och om jag ansöker före slutet av Juni får jag ett 50-konto gratis utan att det behövs en insättning. Jag tror att det här är coolt. Jag kan bygga upp 50 till en användbar mängd och om de slutar vara bra som mäklare, öppna kanske ett standardkonto . Jag får ett svar-e-postmeddelande efter ansökan som anger följande 1 Skicka en kopia av ditt myndighetsutfärdat foto-ID om du inte har auktoriserad CMS Forex för att göra en kreditkontroll. Alla sökande måste skicka in en kopia av ett myndighetsutfärdat foto-ID, t. ex. Pass eller körkort med deras kontoansökan Om din regering utfärdade identifikation inte bekräftar den hemadress du angav i ansökan, skicka även en gasregistrering, telefon, kabel eller ett kontoutdrag som bevis på bostad. Så jag går till Den URL som nämns i Th E-post där jag kan ladda upp mina dokument Eftersom mitt lands identitetsdokument inte har bostadsadress måste jag ladda upp 2 dokument. Men på webbplatsen verkar det som om det bara finns ett alternativ att ladda upp ett dokument. Så går jag till Live chat kundservice för att få reda på hur jag kan ladda upp båda dokumenten. Jag pratar med en person som heter Lee Han säger att jag kan ladda upp båda på samma webbplats efter att jag klickat på uppladdningsalternativet, men när jag avslutar chatten märker jag att Han uppgav att en nyckelpost eller ett kontoutdrag krävs för adressbevis, INTE ett certifierat dokument, vilket är vad jag har. När jag märkte det här hade jag redan sagt farväl och chatten var stängd. Så för att klargöra eller Inte Lee s uttalande innebar att endast försäkringsräkningar eller kontoutdrag var godtagbara, jag gick in i en ny chatt med en person som heter Kevin. Kevin berättade för mig att mitt regeringsdokument som är certifierat av en avgivare av ed är inte giltigt eftersom det inte behöver vara Äldre än 30 dagar. Kevin uppgav också t Hatt Jag måste erbjuda en kopia av mitt kontoutdrag för att bevisa att jag har ett bankkonto Som om du betalar pengar till eller från det, utgör det inte bevis. Så här finns det redan två skillnader mellan det angivna ordet som skrivs på webbplatsen och i E-postmeddelandet som klistras ovan och expertassistensen från helpdesken. Någon ange det en tidsperiod för adressbevis på webbplatsen eller i e-posten. Det anges inte att man måste ha en försäkringsräkning och en bank Uttalande Vilket är vad Kevin uttalade. Jag sa till Kevin att jag bor i en landsbygdsdel i Sydafrika och att vår el görs via ett förbetalt kortsystem. Menar jag att den enda dokumentationen jag får är när jag fyller på mitt kortvärde är en kontant Kvitto Det finns inga landlinjefonder i mitt område och min mobil är också på ett kontantkortssystem. Mitt bankkonto hålls i en gren som ligger knappt 1000 mil bort från var jag för närvarande är och jag väljer det eftersom det finns Ingen posttjänst där jag bor valt att inte få postat Bank Sta Tements. Remember att dokumentet avsnitt klistras ovan nämner ett kontoutdrag som ett sätt att bevisa adress, inte som Kevin insisterade på att jag måste erbjuda uttalandet som bevis för att jag har ett bankkonto. Så jag bad Kevin att tydligt att CMS accepterar en försäkringspost eller ett kontoutdrag, men ett regeringsdokument som är certifierat av en avtalsparter som, som jag nämnde för Kevin, betyder att om jag ljög om min adress under ed, skulle jag kunna arresteras och gå i fängelse för mejd, måste Var inte äldre än 30 dagar. Kom också ihåg att mitt identitetsdokument utfärdades år 2003. Om mitt land angav bostadsadress i identitetsdokumentet skulle idet vara giltigt. Jag avslutade mitt samtal med Kevin och uppgav att jag Jag är ganska nöjd med att INTE öppna ett konto med CMS och deras gratis 50 mikrokonto, och jag kommer att stanna hos mina 2 mäklare, MB Trading och GoMarketsAus som accepterar certifierade dokument som bevis. Tyvärr kan jag inte klippa och klistra in mina två Chattar med Eftersom de inte mailar ett transkript av texten. Jag kommer inte att säga att de är en bluff, men så långt jag är berörda borde det vara ett NOLLSTJÄRT-alternativ för recensioner som är vad jag skulle ha valt. VT Trader Advanced Forex Trading Platform. CMS Forex ger tillgång till den senaste utgåvan av den avancerade Forex trading plattformen, VT Trader 2 0 Dess omfattande kartläggningspaket sport ett effektivt och intuitivt gränssnitt med olika sätt att personligen organisera ditt arbetsområde VT Trader 2 0 erbjuder också en Utökad arsenal av grundläggande och tekniska resurser för marknadsanalys Kolla in några av funktionerna nedan. Kartbaserad Trading. VT Trader 2 0 Låt dig handla direkt från Forex-diagrammen Du kan följa dina positioner visuellt, enkelt ställa in stopp och begränsa och dra och Släpp för att ändra pågående order samtidigt som du fokuserar på din tekniska analys och Forex trading strategies. Customizable Interface. Organize och ordna Forex-diagram som matchar din handelsstil Du har friheten För att använda flikar, ordna diagram sida vid sida, använd frikopplande diagram och auto-hide windows Oavsett din Forex trading stil, kan VT Trader 2 0 du anpassa gränssnittet som du vill.110 Technical Indicators. VT Trader gör det enkelt Att avvika från tekniska indikatorer Från enkla indikatorer som rörliga medelvärden, Bollinger Bands och Stochastics, till de mer avancerade som Ichimoku Kinko Huo, omfattas det av VT Trader 2 0 Du kan även skapa och spara egna tekniska indikatorer eller exportera dem för att dela Med andra handlare Se varför tekniska handlare föredrar VT Trader 2 0.The 12 Minute Orientering till VT Trader 2 0. Kolla in vår 12-minuters video för att lära dig allt du behöver veta om VT Trader 2 0 Kom igång handel med Forex idag med VT Trader. CMSFX är fortfarande aktiv som en Forex Broker Läs mer i denna detaljerade CMS Forex Review. CMS Forex är en Forex Broker som förvärvades av Gain Capital, företaget bakom 2010. CMS Forex var en av de största Forexmäklare på Marknaden med företagets närvaro på några av de viktigaste finansmarknaderna över hela världen. Övergången från CMS till Gain Capital orsakade ett litet besvär för några befintliga kunder, men överlag måste Gain Capital prisas för att säkerställa en smidig och sömlös Övergångsprocess till att skapa en mervärdestjänst i världsklass CMSFX verkar fortfarande erbjuda sina tjänster till detaljhandeln genom proprietära handelskonton, men det finns också några nackdelar Företaget lider av några allvarliga problem med handel och kundservice, som vi försöker Att avslöja i denna CMSFX recension. RECOMMENDED FOREX BROKERS. Regulation Unclear. Instruments Forex, Equity Index och more. Not Verified. How CMSFX Approach Dess Regulatory Licensing Requirements. CMSFX reglering är en komplicerad affär, främst eftersom Gain Capital har satt upp mäklaren S huvudkontor i Brittiska Jungfruöarna CMS Forex reglerades ursprungligen av NFA i USA men efter förvärvet av Gain Kapital, samtliga tillsynsuppgifter och ansvarsområden tilldelades moderbolaget. Därför är CMSFXs nuvarande regleringsstatus inte lika tydlig som några av sina omedelbara konkurrenter på marknaden. CMS Forex-kunder kan verkligen vara säkra på att Gain Capital är en av de Toppreglerade finansiella företag på marknaden som har höga etablerade handelsplattformar som CMSFX har böts hårt av NFA och CFTC på grund av allvarliga oegentligheter på mäklarnas kapitalbehov och prestationsfrågor med sina handelsplattformar. Många kunder hade flera problem medan de handlade med mäklaren Vilket hade lett till en erfarenhet av kundservice. Den övergripande negativa upplevelsen med sina kunder har påskyndat förvärvet av företaget av Gain Capital, vilket inte har resulterat i de önskade resultaten för befintliga kunder. CMSFX verkar släpa efter i deras hemsida underhållsplan , Med deras design till synes oförändrad med den moderna tävlingen All webbplats har också dålig navigering och ofullständiga sidor för att visa all viktig information om de olika handelsprodukterna och tjänsterna. Enligt vår erfarenhet brukade CMS Forex vara en professionell Forex-mäklare, men mäklarnas nuvarande närvaro på nätet är kanske inte upp till Nya standarder som ställts fram av andra ledande Forex tradingföretag på marknaden. Minsta insättningsbehov för ett CMSFX-konto. Ett CMS Forex-handelskonto är endast tillgängligt för en insättning på minst 200, vilket åtföljer ett begränsat utnyttjandealternativ på grund av CFTC-bestämmelserna enligt CFTC-reglerna för Forex trading kan handlare endast få tillgång till en maximal CMSFX-hävstångseffekt på 1 50, vilka också kompletteras med andra handelsrestriktioner, t. ex. inga säkringar, FIFO-regler för utförande av order och begränsade scalping-möjligheter. De svåra handelsvillkoren kan Förhindra CMSFX från catering till kunder utanför USA, främst för att reglerade Forex-mäklare från andra toppregioner som EU Och Asien och Stillahavsområdet erbjuder bättre frihet för handel med leveranser och ordertransaktioner på marknaden CMSFX är en automatiserad hanteringsdiskmäklare som arbetar med marknadsmäklareprotokollet, där CMS Forex sprids för stora valutapar börjar vid 2 pips Spreadarna är verkligen konkurrenskraftiga För ett marknadsförare konto, men näringsidkare kommer sakna möjligheten till ett ECN-konto. ECN-konto är verkligen ett av de mest populära valen för moderna Forex-handlare, vilket skulle göra CMSFX mindre attraktiv för detaljhandelsmarknaden. Handlare kan göra en insättning i deras Handelskonto med hjälp av sina kreditkortskort, eller de kan också använda andra betalningsalternativ som PayPal, banktråd eller checkar. Alla betalningsmetoder levereras med en standard transaktionsavgift som betalas av näringsidkaren. Avsaknaden av en CMSFX-bonus kan Kommer också som en chock för nya handlare, särskilt när det finns massor av andra reglerade mäklare på marknaden som erbjuder attraktiva bonuspaket. En av de största nackdelarna med Mäklaren är ett begränsat CMS Forex demokonto, som endast är tillgängligt i 30 dagar. De flesta nya handlare behöver mer tid för att hänga på marknaderna vilket kräver behovet av ett obegränsat demokonto. Vi är bekanta med mäklare som erbjuder en begränsad period demo Konto för sina kunder, men vi föredrar handel med mäklare som tillhandahåller obegränsade demokonton utan några handelsrestriktioner. CMS Forex Trading Platforms En av problematiska aspekterna av CMSFX. CMSFX handelsplattformar betraktades som några av de bästa handelsgränssnitten på marknaden, men Det fanns en hel del problem med tandläkare och tillförlitlighet som oroade sig för CMS Forex trading apps för evigt. Handelsuppgifterna antas av VT Trader och MT4-handelsterminalen, som förbinder handlare till mer än 40 olika valutapar och allierade varor. Även om MT4 är VT Trader är känt för att vara en stabil och pålitlig plattform, vilket lett till några problem som resulterade i stora böter från NFA och CySEC Grundläggande är CMSFX VT Trader ett utmärkt verktyg som ger tillgång till de bästa kartläggningsindikatorerna på marknaden, men plattformen har haft svårt att hålla handelsmän anslutna till handelsservrarna. Frekventa avbrott och fel i anslutningsförmåga har lett till en osäker Handelsmiljö som har resulterat i enorma förluster för befintliga kunder Eftersom mäklaren inte kunde rätta till problemen i rätt tid ansåg CFTC att bolaget hade avvikit från sin lagstadgade uppförandekod, vilket resulterade i disciplinära åtgärder och efterföljande straff. Vi rekommenderar CMS Forex för dina investeringar. CMS Forex har varit på en nedåtgående spiral under de senaste åren och det vore inte klokt att investera dina pengar i företaget för handelsändamål Tvärtom har sitt moderbolag, Gain Capital, Andra etablerade Forex Mäklare tjänster som bör ge dig ett utmärkt Forex trading konto utan någon av de därtill hörande nackdelarna Om du inte är en näringsidkare Från USA kan du också välja en annan mäklare som inte inskränker din frihet att handla Mäklare från Storbritannien, Australien och andra delar av EU bör kunna tillhandahålla en högkvalitativ mäklarservice Kortfattat bör du överväga dina alternativ noga Innan du väljer CMS Forex. Var informationen användbar. Försäljningen på valutamarknaden, som även kallas forexmarknaden, har blivit mer populär än någonsin Oavsett om du har varit trading på valutamarknaden någon tid eller vill börja göra det Så en av de första besluten du måste göra är vilken valutamäklare som ska använda. Det finns många olika alternativ och att välja en erfaren och välrenommerad mäklare är avgörande. I den här översynen kommer vi att titta närmare på en av de mest kända Forex mäklare idag Capital Market Services, LLC eller CMS Forex. Om CMS Forex. När den grundades 1999, var CMS Forex en ganska ödmjuk operation. Den samlade insatsen hos en grupp programutvecklare, valutahandel mäklare Och professionella handlare, CMS Forex byggdes från grunden Långsamt men stadigt började det bygga upp sitt rykte i branschen och började växa med språng under de följande tio åren Idag är CMS Forex erkänd som en av de mest ansedda Forex-handlare i världen är huvudkontoret i Empire State Building i New York City, New York. Många av sitt rykte handlar om sin signaturhandel, VT Trader. Förutom sitt huvudkontor i New York har CMS Forex flera Grenar som sträcker sig över världen, vilket gör det möjligt att bättre betjäna de privata detaljhandelskunder och institutionella kunder som det har utvecklat runt om i världen under mer än tio år som det varit i affärer. CMS Forex s-placeringar inkluderar CMS Forex UK i London, CMS Forex Japan i Tokyo, Capital Market Services International i Bermuda och ytterligare platser i Boston, St Petersburg och Shanghai. Key Registrations. CMS Forex är registrerad hos. National Futures Asso Ciation NFA. Futures Commission Merchant FCM. Financial Services Agency FSA av Japanmodities Futures Trading Commission CFTC i Förenta staterna. Kontakta informationen i korthet. Om du väljer att göra affärer med CMS Forex, vill du behålla all dess relevanta kontaktuppgifter Praktiskt om problem, problem eller problem uppstår Grundläggande är följande: Fri telefonnummer 1 866 51-CMSFX eller 1 866 512-6739.Lokal telefonnummer 1 212 563-2100.Fax nummer 1 212 563-4994.Direct Dealing Desk 1 212 563-6454 eller 1 212 563-5151.Email Support. Online Support Live Chat. Vital Trading Information Om CMS Forex. CMS Forex s operationer rör sig kring sin signatur handelsprogramvara, som är känd som VT Trader VT Trader är en Användarvänligt och intuitivt program som gör det möjligt för nybörjare och mer erfarna valutahandlare att involveras med lätthet Programvaran kan laddas ner från CMS Forex webbplats och finns också som mobilapp. Med ett anpassningsbart gränssnitt, kartbaserad handel, En uppsjö av riskhanteringsverktyg, anpassade varningar, 100 tekniska indikatorer och många andra viktiga funktioner, CMS Forex s VT Trader tradingprogram förenklar erfarenheten av framgångsrikt handel på valutamarknaden. Det finns många andra viktiga saker att veta om handel på Valutamarknaden med CMS Forex Dessa poäng är markerade nedan för din bekvämlighet. Minsta insättningsbelopp. Vid 25 är CMS Forex s minsta insättningsbelopp för att öppna ett konto konkurrenskraftigt. Det minskar avsevärt den osäkerhet som många människor har för att engagera sig i valutahandel Och gör valutamarknaden tillgänglig för ett mycket större antal people. Account Set-Up. Processen att öppna ett konto med CMS Forex är strömlinjeformat och enkelt. En online ansökningsblankett kan fyllas i och skickas i minuter där borta, det generellt Tar en kort tid för att bli godkänd Vid godkännande får du ett mail från CMS Forex kundsupport som kommer att be dig att komplementera Te process. Demo Accounts. Like många andra stora, välrenommerade valutahandelnägar tillåter CMS Forex intresserade att öppna ett demo eller praktikkonto. Den enda skillnaden mellan att använda ett praktikkonto och ett riktigt konto med CMS Forex är att med ett praktikkonto Du kan inte handla med verklig kapital Istället kan du lära dig VT Trader-programvarans linor och bekanta dig med CMS Forex utan någon risk. Länkar på huvudwebbsidan gör att du kan registrera dig för ett praktikkonto. Att göra Desk. CMS Forex Skryter av en topnotch-handduksdisk som alltid arbetar med kundernas bästa i hjärnan. Om marknaden rör sig mot dig, kommer CMS Forex-hanteringsdisken ofta att göra din beställning till ditt ursprungliga pris. Med telefonbaserad och online-tillgänglighet, hanterar CMS Forex Skrivbord kan möta behoven hos praktiskt taget alla valutamarknadsförare, vilket skapar en mer robust och strategisk upplevelse. Återbetalningsgränser. Avdragsgränser varierar från valutahandeln till valutakursen Er När det gäller CMS Forex används en hävstångsgräns på 100 till 1 Till exempel för att få ett 200 000 kontrakt eller parti krävs en minimumsmarginal på 2000 för stora valutapar som USD JPY och EUR USD a 1 Marginal används för maximal hävstångseffekt på 100 1 för mindre valutapar som USD HKD och ZAR JPY en 4-marginal används för maximal hävstångseffekt på 25 1.Trailing Stops. CMS Forex erbjuder trailing stopp till sina handlare som en del av sin svit Av riskhanteringsverktyg. Trading Spreads. No provisioner debiteras av CMS Forex Istället innebär det mycket av intäkterna från Bid Ask spreads För de mest populära valutaparen USD JPY och EUR USD CMS Forex erbjuder 2 Pip Fixed Spreads Fasta Spreads används också För andra populära valutapar har USD CHF en 5-polig fast spridning, medan NZD USD har en 4-polig fast spridning. Variable spreads finns tillgängliga på icke-stora valutapar. EUR CHF har till exempel spridning så låg som tre. Bottom Line. Den konventionella visdomen verkar vara den C MS Forex är en ansedd och pålitlig Forex Broker Några rumblings som denna mäklare handlar mot sina kunder överstegs i stor utsträckning av de glödande och positiva recensioner som finns online. För sin lättanvända programvara, topnotch kundsupport och näringsidkare-vänliga funktioner, CMS Forex är en av de bästa valutamarknadsförarna runt. Sponsrade erbjudanden.2 Kommentarer till CMS Forex. Nice mäklare, hjälpsamma CS-killar. CMS är överlägset den bästa Forex-plattformen för detaljhandeln. Hör Frågor Vill du dela din recension. Hämta Trading Station. High Risk Investment Warning Handla utländsk valuta och eller kontrakter för marginalskillnader medför en hög risk och kan eventuellt inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att uppnå en förlust som överstiger dina deponerade medel. Innan du bestämmer dig för att Handla de produkter som erbjuds av FXCM bör du noggrant överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med Handel med marginalen FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats ska inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa hela risken Varning. Forex Capital Markets Limited FXCM LTD är ett verksamhetsdotterbolag inom FXCM-koncernen av företag gemensamt, FXCM-koncernen. Alla referenser på denna sida till FXCM hänvisar till FXCM-koncernen. Forex Capital Markets Limited är auktoriserat och reglerat i Storbritannien av Finansiell uppgiftsmyndighet Registreringsnummer 217689.Taxbehandling Den brittiska skattebehandlingen av dina ekonomiska vadslagningsaktiviteter beror på dina individuella omständigheter och kan komma att ändras i framtiden eller kan skilja sig från i andra jurisdiktioner. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter reserverade. Norden Shell Building, 10 Lower Thames Street, 8th Floor, London EC3R 6AD Företaget är inbyggt i England Wale S nr 04072877 med registrerat kontor som ovan. Vi använder cookies för att förbättra prestanda och funktionalitet på vår webbplats, vilket i slutändan förbättrar din webbläsarupplevelse Genom att fortsätta att bläddra på den här sidan godkänner du användningen av cookies. Du kan ändra dina cookieinställningar vid något Tid Läs mer. Din webbläsare är föråldrad.

No comments:

Post a Comment